Продавець KioskPAY - Платіжні термінали. Термінали оплати. Бізнес під ключ розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
33 відгуків
КАК запустить и строить терминальный бизнес правильно!?ОТВЕТ ЗДЕСЬ
ул. Короленко, 1, Дніпро, Україна
+380 (98) 008-27-88
+380 (50) 208-88-85
KioskPAY - Платіжні термінали. Термінали оплати. Бізнес під ключ

14. Компанія KioskPAY – КРАЩИЙ ЗВАЖЕНИЙ ВИБІР

14. Компанія KioskPAY – КРАЩИЙ ЗВАЖЕНИЙ ВИБІР

 

КУПУЮЧИ ТЕРМІНАЛ У НАС, ВИ ОТРИМУЄТЕ ГОТОВИЙ БІЗНЕС

"ПІД КЛЮЧ"

 

 

Що ж робить нас лідерами ринку протягом багатьох років? Це, виключно, комплексний підхід до завдань наших клієнтів та постійне вдосконалення механізмів супроводу! До Вас на точку платіжний термінал надходить з вже встановленим і налаштованим програмним забезпеченням по прийому платежів, заряджений касовою стрічкою і налаштованим модемом. Від Вас потрібно тільки підключити термінал до розетки, і Ви вже починаєте заробляти... В середньому строки від моменту дзвінка, до доставки терміналу на точку займає близько 1-2 тижні.

ДОСТАВКА: здійснюється службами експрес-перевезень. Ми можемо оформити так само і адресну доставку. Орієнтовна вартість доставки в будь-яку точку України складе 300-500грн/термінал. Крім того, реалізована програма БЕЗКОШТОВНОЇ ДОСТАВКИ ПО УКРАЇНІ (подробиці нижче по тексту)

Дана інформація повторює деякі моменти, які Ви могли бачити в наших статтях. Вона носить збірний характер, описує всі переваги нашої компанії, а так само, особливості підходу до співробітництва та роботи з партнерами. Якщо у Вас з'явився інтерес до цього бізнесу і Ви хочете дізнатися більше, настійно рекомендуємо ознайомиться зі всіма нашими статтями про бізнес. Отже, що ж все-таки відрізняє нашу компанію від інших учасників ринку? Відповіді Ви знайдете нижче...


1. ОПТИМАЛЬНЕ СПІВВІДНОШЕННЯ ЦІНА/ЯКІСТЬ. Підбір терміналу йде виключно індивідуально, виходячи з особливостей місця розташування терміналу і Ваших фінансових можливостей

ЯКІСТЬ: У зв'язку з тим, що наш дохід будується, насамперед, не на продаж терміналів, а на прийом платежів (на тому ж, на чому і Ваш), нам дуже важливо розуміти, що бізнес наших клієнтів не зупинитися з причини неякісного складання терміналів або дешевих комплектуючих. Т. к. при простої обладнання із-за поломки, втрачати і недоотримувати прибуток ми будемо разом з Вами.
Кажучи це, ми б хотіли звернути Вашу увагу на те, що ми в прямій зацікавленості Вашого правильного вибору на користь придбання якісного обладнання, без низки посередників, що істотно заощаджує Ваші витрати. З цього, основна ідея, якою ми керуємося, при роботі з нашими партнерами, це надати вибір з найбільш якісних, зарекомендували себе, моделей терміналів самообслуговування і допомогти зрозуміти, в чому ж різниця між ними.

ЦІНА: Крім якості, вагому роль відіграє фактор ціни, тобто величина капіталу для старту – адже саме з цього все і починається. Тут ми підходимо до нашого партнера з точки зору максимально виправданою економії інвестицій.
Діючи через перевірених постачальників і партнерів, ми підберемо Вам саму оптимальну комплектацію, яка повністю задовольнить Ваші потреби. А так само, допоможемо грамотно і максимально ефективно вкласти кожну гривню в вендінговий бізнес і отримати термінал, в якому відношення "ціна/якість" буде оптимальним! Ми прихильники «грамотної економії», без шкоди якості, так як нам би хотілося, щоб у Вас, після придбання терміналу, був якийсь запас коштів на оплату оренди чи будь-яких інших поточних витрат, пов'язаних з більш ефективною і прибутковою роботою Вашого терміналу.

У ПІДСУМКУ: Ми підберемо комплектацію платіжного терміналу, мінімізувати Ваші витрати без збитку на якості, зробивши максимально ефективним Ваші фінансові вкладення!


2. МІНІМІЗАЦІЯ СТАРТОВИХ ІНВЕСТИЦІЙ Нами було впроваджено декілька механізмів знижують величину стартових інвестицій у бізнес по прийому платежів. Все це дозволить Вам почати цей бізнес вже протягом одного тижня після дзвінка в нашу компанію, при максимально можливої мінімізації стартових інвестицій!!!

- РОЗСТРОЧКА на строки: 3 місяці, 6 місяців і 10 місяців. З особливостей нашого підходу, варто відзначити два моменти. Можливість видачі кредиту на відсутню суму (наприклад, у Вас є 800 у.е., а ви зупинилися на терміналі за 1350 в.е., так ось розстрочку можна оформити на суму не 1350 в.е., а на 550 у.е., тим самим зменшивши витрати на комісію). При оформленні кредиту, сума фіксується в гривнях (Ви можете не переживати на рахунок коливань курсу долара в Україні). Більш детально ознайомитись з пропозицією, можна перейшовши за ПОСИЛАННЯМ

- АКЦІЇ ДЛЯ НОВАЧКІВ БІЗНЕСУ. В даному розділі ми зібрали всі найгарячіші пропозиції нашої компанії, які можемо запропонувати для тих, хто купує свій перший термінал і налаштований на продуктивну роботу з KioskPAY.


3. БІЗНЕС ПІД КЛЮЧ. Наша компанія надає повний супровід даного бізнесу на всіх етапах співпраці. Крім цього, ми допомагаємо з вибором точок для розміщення терміналів і даємо рекомендації по алгоритму відбору. Тобто термінал приїжджає до Вас на точку з повністю встановленим програмним забезпеченням і готовим до роботи. До Вас буде закріплений персональний менеджер, який буде допомагати вирішувати поточні питання. Так само ми надаємо повний бухгалтерський супровід, тим самим роблячи управління даним бізнесом максимально доступним і легким.


4. ПОВНЕ БУХГАЛТЕРСЬКЕ СУПРОВІД. Даний момент, це ще одна відмінна риса нашої компанії при роботі з партнерами. Ми можемо запропонувати досить унікальну схему роботи, яка включає в себе т.зв. принцип "Повного бухгалтерського супроводу". Як це виглядає на практиці, краще пояснити на прикладі (дані на 2020 рік):

- Як працюють наші конкуренти і як працювали раніше ми:
Клієнт повинен був бути приватний підприємець на 3 групі єдиного податку (5% від доходу), або ж на загальній системі оподаткування. Мати розрахунковий рахунок у банку (100грн в мес + 0,75% за зняття). На початку місяця за попередній йому висилаються акти виконаних робіт, які клієнт повинен підписати і повернути в наш офіс (витрати на відправку актів). Тільки після цього він отримував свій дохід на розрахунковий рахунок. Тобто клієнт одержував свої гроші числа 15-20 за попередній місяць. Плюс - додаткові звіти в податкову інспекцію. Отже, у наведеному прикладі, витрати виходять наступні: 1039 (Пенсійний фонд) + 100 (податок якщо термінал заробив 2000грн) + 100 (Р. с.) + 15 (Комісія банку) + 60 (відправка актів офіс) = 1314 грн/міс.

- Як ми працюємо зараз. Принцип Повного бухгалтерського супроводу.
Клієнт може бути навіть не оформленим підприємцем. Всю господарську діяльність на терміналі веде наше підприємство. Ми ж і звітуємо в податкову інспекцію і здійснюємо всі інші дії щодо забезпечення легальності роботи даного бізнесу (здача звітів в податкову, сплата всіх податків і зборів). Ви повинні розуміти, що ми не ховаємо Вас від податків, ми просто беремо і цю частину роботи на себе. Клієнт отримує свій дохід шляхом вилучення грошей з купюроприймача в будь-який момент часу. Ніяких актів, звітів і т. д. Файл звіту, клієнт буде отримувати у вигляді таблиці ексель де будуть зібрані всі витрати і доходи з підсумковим показником. Ці показники клієнт зможе контролювати через свою особисту сторінку моніторингу в інтернеті. Вартість бухгалтерського супроводу розраховується індивідуально в залежності від доходу Вашої мережі платіжних терміналів. В середньому дана схема співпраці дозволяє ЕКОНОМИТИ нашим клієнтам від 500 до 1000 грн. ЩОМІСЯЦЯ!!!


5. ДОПОМОГА З ПОШУКОМ МІСЦЬ ПІД РОЗМІЩЕННЯ ПЛАТІЖНОГО ТЕРМІНАЛУ. Під цей пункт відведена ціла стаття, в якій, досить розгорнуто, даються рекомендації з пошуку місць. Рекомендую з нею ознайомитись детально – ПОСИЛАННЯ


6. ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО СИСТЕМИ ПРИЙОМУ ПЛАТЕЖІВ НАВІТЬ ТИХ ТЕРМІНАЛІВ, ЯКІ КУПЛЕНІ НЕ У НАС. Це означає, що навіть якщо Ви вирішили придбати термінал десь в іншому місці або він Вам дістався з якихось інших причин. Вообщем, не настільки важливо як він опинився у Вас на руках. Ми можемо його підключити до нашої системи прийому платежів. Більш детально ознайомитись з пропозицією, можна перейшовши за ПОСИЛАННЯМ


7. ПІСЛЯ ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ. Оскільки ми, як неодноразово писалося, зацікавлені у Вашому рості і розвитку, то ми надаємо і після гарантійний ремонт, а так само сервісне обслуговування не тільки проданих нами терміналів, але і інших. Нам не важливо, де Ви взяли термінал – нам важливо, щоб він працював і справно приносив Вам прибуток. В цьому безпосередньо і наш комерційний інтерес. З цього, ми зможемо допомогти Вам вирішити будь-які питання, пов'язані з поломкою


8. 12 РІЧНИЙ ДОСВІД РОБОТИ І СУПРОВОДУ. Бути може, це не так важливо для нашого потенційного клієнта як попередні пункти, але це тільки на перший погляд. Насправді це зайвий раз підтверджує той факт, що ми будуємо свою бізнес-модель найбільш ефективно і правильно. Ми стояли біля витоків даного бізнесу і можемо дозволити собі заявити, що розуміємо його тенденції і ті речі, на які варто звернути увагу, достатньо глибоко. І, безумовно, з задоволенням, ділимося досвідом і порадами з нашими клієнтами. З нами, Ви ніколи не залишитеся наодинці з проблемою...


 

 

 

Приєднуйтесь до команди професіоналів і відчуєте зручності роботи з нами

 

Читати всі статті циклу "Статті про термінальному бізнес під ключ"
 
Зв'яжіться з нашими менеджерами та отримайте детальну консультацію
 
Сподіваємося, що після наших статей, Ви виберете термінал усвідомлено

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner