Продавець KioskPAY - Платіжні термінали. Термінали оплати. Бізнес під ключ розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
33 відгуків
КАК запустить и строить терминальный бизнес правильно!?ОТВЕТ ЗДЕСЬ
ул. Короленко, 1, Дніпро, Україна
+380 (98) 008-27-88
+380 (50) 208-88-85
KioskPAY - Платіжні термінали. Термінали оплати. Бізнес під ключ

Електроний Касир. Альтернатива Касовим апаратам, РРО та ПРРО

Якщо Ваше підприємство займається продажем товарів чи наданням послуг, бажає автоматизувати прийом платежів та ЛЕГАЛЬНО уникнути потреби встановлення РРО/ПРРО, позбавитись від внесення номенклатури, та ведення додаткових звітів - ми пропонуємо Вам розглянути нашу пропозицію

 

З 01.01.2022, багатьом ФОПам необхідно встановити касові апарати. Як правило, це пов'язано з досить великими складностями у вигляді реєстрації у податковій, створенням номенклатури товарів та послуг, налаштуванням РРО/ПРРО та наступними звітами.

З 01.08.2023 буде відновлено штрафні санкції та перевірки тих осіб, які не використовують у своїй роботі касові апарати. У зв'язку з чим актуальність питання зростає в рази…

 

Складнощі та ризики при роботі з касовим апаратом РРО/ПРРО

1. Реєстрація РРО в податковій

2. Первинне налаштування РРО та створення номенклатури кожного товару. Ряду бізнесів зробити це буде дуже не просто

3. Ведення додаткових звітів та суттєве збільшення документообігу в процесі роботи з РРО

4. Необхідність дотримання касової дисципліни та навичок роботи з РРО/ПРРО з боку ФОП та його співробітників

5. Потенційно можливі штрафи у розмірі 100-150% від нестачі, або похибки касира

6. Працюючи з грошима, крім ненавмисної помилки у зведенні каси, є ризик навмисного крадіжки з боку менеджера.

 

Найкращою альтернативою касовим апаратам виступає Електронний Касир з ПРРО модулем. Даний тип терміналів можна побачити в експрес стрижках, ЦНАПах, МРЕО, Поліклініках, Лабораторіях і т.д.. Установка такого терміналу дозволяє власнику уникнути необхідності встановлення РРО/ПРРО, та автоматизувати прийом платежів на торговій точці, тим самим, істотно полегшити життя своїм адміністраторам.

 

Як це працює?

1. Менеджер виписує номер замовлення та видає його клієнту.

2. Клієнт підходить до терміналу, на головному екрані обирає кнопку вашого підприємства, вводить номер замовлення та суму до оплати, після чого проводить оплату. Термінал приймає як готівку, так і платіжні картки.

3. Після проведення оплати термінал видає покупцеві ФІСКАЛЬНИЙ ЧЕК, за допомогою ПРРО модуля, вбудованого в програмне забезпечення терміналу.

4. З цим чеком клієнт підходить до Вашого менеджера та отримує товар

5. Гроші за замовлення, ФОП отримує на розрахунковий рахунок наступного дня, однією сумою (за всі здійснені замовлення за день) + реєстр платежів у вигляді Excel таблиці, де буде розписано номер замовлення та його вартість.

* Також можлива інтеграція до системи CRM Вашого підприємства, коли дані про кожне сплачене замовлення будуть надходити миттєво

 

Дана система роботи дозволяє:

- Покупцеві отримати фіскальний чек (його видає термінал, від імені нашої Фін. Компанії, за допомогою вбудованого модуля ПРРО), а

- ФОПу отримати гроші на свій розрахунковий рахунок з розрахункового рахунку Фін.компаніі

!!! Важливо зазначити та звернути Вашу увагу, що грощі на терміналі приймає саме Фін Компанія (це дуже важливий факт), і тому фіскалізацію платежів проводить саме Фін.Компанія, а не ФОП. Таким чином ФОП не працює ні с готівоковими коштами, ні з платіжними картками, а усі платежі термінал приймає від обличчя Фін.Компаннії. Отже, за такої системи роботи, в тому числі, з точки зору всіх органів перевірки (податкова та фіскальна служби), касовий апарат Вам не потрібен. Ця система роботи, юридично, схожа з системою роботи післяплати на Новій Пошті, коли НоваПей, приймає платіж від Вашого клієнта на своїх точках видачі, а ФОП отримує кошти на свій розрахунковий рахунок.

 

Що отримує власник (ФОП/Підприємство):

1. Відсутність складнощів з номенклатурою (введення та коригування)

2. Робота у цілком законному полі, без додаткових складнощів, ризиків та штрафів

3. Менеджер не контактує з грошима, отже ризик помилок/крадіжки зведений до нуля

4. Електронний касир працює без свят та вихідних, не хворіє і не йде у відпустку, не потребує зарплатні та з цим пов'язаних налогів

5. До одного терміналу можна підв'язати понад 30 підприємств і ФОПів

6. Додатковий пасивний прибуток у розмірі 50-100 у.е. на місяць, за рахунок прийому платежів на користь мобільного зв'язку, банківських карток, ЖКХ-послуг, та ін.

 

Скільки коштує данне рішення?

- Вартість терміналу в середньому виходить від 890 у.е. до 1380 у.е.. Також є можливість купівлі терміналів у розстрочку на 3 - 12 місяців

- Комісія ФінКомпанії за переказ коштів на розрахунковий рахунок ФОП/Підприємства визначається в залежності від ряду факторів, таких як розмір середнього чека, маржинальність Вашого бізнесу, розмір місячного обороту та інших факторів і становить, як правило, від 2% до 4% від обороту вашої мережі.

 
Електронний касир - це оптимізація прийому платежів із видачею фіскальних чеків
та суттєвим спрощенням роботи з клієнтом на торговій точці.


 

Як запустити процес:

1. Звертаєтеся до нашої компанії, де менеджери допоможуть визначитися з моделлю терміналу

2. Підписуємо договір про співпрацю нашої Фін.Компанії та Вашого підприємства

3. Вноситься передоплата, та запускається процес збирання терміналу

4. Після отримання терміналу (термінал приїжджає до Вас через Нову Пошту, повністю налаштований та готовий до роботи), Вам необхідно буде підключити його до розетки, заправити чекову стрічку

5. Вносяться обігові кошти через касу банків-партнерів і після цього термінал готовий до роботи

6. Обслуговування терміналу полягатиме у проведенні інкасації по мірі необхідності (самостійно, або через інкасаторську службу банків-партнерів)

7. При виникненні будь-яких питань Ви завжди зможете звернутися або до керуючого менеджера, або в службу техпідтримки

* Реалізація проекту, в середньому, займає 2-3 тижні після звернення до нашої компанії




 

Більш детально дізнатися про те, як працює Електронний Касир і чому це рішення найбільш універсальне та зручне, Ви зможете дізнатися у нашому відео. Після його перегляду, телефонуйте до наших менеджерів та разом з Вами ми підберемо найбільш зручне рішення, саме в Вашому випадку.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner