Продавець KioskPAY - Платіжні термінали. Термінали оплати. Бізнес під ключ розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
33 відгуків
КАК запустить и строить терминальный бизнес правильно!?ОТВЕТ ЗДЕСЬ
ул. Короленко, 1, Дніпро, Україна
+380 (98) 008-27-88
+380 (50) 208-88-85
KioskPAY - Платіжні термінали. Термінали оплати. Бізнес під ключ

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Самовивіз
  • Нова Пошта
  • Доставка кур'єром

Способи оплати

  • Готівкою або на картку Приват/МоноНа карти банків (Приват, Моно) - Найбільш затребуваний варіант оплати, оскільки він мінімізує витрати по комісіям та додаткових витрат наших клієнтів. Комісія при даному виді оплати = +0,5 - 1% Оплата готівкою при самовивозі з цехів по збірці (без комісії)
  • Безготівковий розрахунок від Фіз.Особи або ФОПа на ФОП (комісія 2%)Даний вид оплати передбачає, що оплата буде йти від фіз. особи або від ФОПа. Подорожчання замовлення при даному виді оплати = +2%
  • Безготівковий розрахунок від Юр.Особи на ТОВ (комісія 6%)Даний вид оплати передбачає, що оплата буде йти від Юр.Особи. Подорожчання замовлення при даному виді оплати = +6%
  • ПісляплатаПісляплатою відправляємо товар ТІЛЬКИ від Юр.Особи. Отже, даний вид оплати призводить до подорожчання вартості замовлення на 6%

Гарантія:

Гарантия до 3 месяцев на б/у комплектующие и до 6-12 месяцев на новое оборудование (в зависимости от комплектации)

Алгоритм заказа, оплаты и доставки терминала: После того, как клиент обратился в нашу компаний мы определяемся с моделью и количеством терминалов. После этого менеджеры уточняют окончательную стоимость товара и формируют сумму предоплаты. Размер предоплаты определяется индивидуально и ,как правило, составляет около 30-40% от стоимости заказа. Но при этом, хочется обратить внимание на то, что мы стараемся подходить индивидуально к каждому клиенту, по-этому размер предоплаты обсуждаем в каждом конкретном случае отдельно и готовы идти на встречу нашим клиентам для повышения их уровня комфорта и удобства работы с нашей компанией. После внесения предоплаты начинается сборка терминала (сроки сборки в среднем от 5 до 10 рабочих дней).

Остаток суммы оплачивается клиентом либо перед отправкой заказа на карты или на РС, либо при получении заказа на складе НоваяПочта после проверки товара. Более детально о вариантах оплаты и комиссиях написано в разделе "Способы оплаты"

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner