Продавець KioskPAY - Платіжні термінали. Термінали оплати. Бізнес під ключ розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
33 відгуків
КАК запустить и строить терминальный бизнес правильно!?ОТВЕТ ЗДЕСЬ
ул. Короленко, 1, Дніпро, Україна
+380 (98) 008-27-88
+380 (50) 208-88-85
KioskPAY - Платіжні термінали. Термінали оплати. Бізнес під ключ

04. Як працює цей бізнес? АЛГОРИТМ РОБОТИ, для новачків...

04. Як працює цей бізнес? АЛГОРИТМ РОБОТИ, для новачків...

Що далі...?

Після того, як Ви стали власником діючого бізнесу, Вам необхідно за ним доглядати і розвивати. Виконуючи іноді рутинні завдання, а іноді і проявити кмітливість (пошук місць і переговори за орендну плату, вимагають наявність навичок парламентера)

 

12. Як заробляють на платіжних терміналах?

Перш ніж просуватися далі, необхідно зрозуміти основний принцип формування заробітку. Все досить просто - у Вас є вхідна ціна на ту чи іншу послугу (кожен провайдер виставляє різну вартість на свої платежі: хтось доплачує за прийняті платежі, а хтось стягує додаткову плату). Наприклад, провайдер World of Tanks (популярна On-Line гра) принесе Вам винагороду в розмірі 2,5%, а провайдер Life (GSM провайдер мобільного зв'язку) втримає, при проведенні платежу, 1%. Тобто це означає, якщо клієнт захоче поповнити рахунок на 100 грн на послугу World of Tanks, то з балансу спишеться 100грн, а в кінці місяця провайдер виплатить Вам на баланс 2,5 грн. А якщо клієнт захоче поповнити на 40грн. послуги провайдера Life, то з балансу спишеться 40грн., а в кінці місяця, додатково спишеться ще 0,4 грн. Отже, за місяць Ваш дохід буде: 2,5 (виплатив провайдер World of Tanks) – 0,4 (зняв провайдер Life) = 2,1 грн. Дані взаєморозрахунки з провайдерами проходитимуть щомісяця у першу декаду місяця за попередній. Це так зване внутрішнє винагороду/утримання (вхідна ціна) від провайдера і є Першою частиною доходу.

Дані за відповідними кожного провайдера (вхідна ціна послуги), Ви зможете переглянути на сторінці моніторингу (в особистому кабінеті користувача), і грунтуючись на цих даних, вже можна буде проводити настройку зовнішнього комісії (націнки на послуги в Вашому терміналі), яку виконує власник терміналу самостійно на свій розсуд. Припустимо (візьмемо спрощений варіант комісії), Ви виставили комісію 3грн на будь-який платіж. У підсумку Ваш прибуток буде дорівнювати 2,1 грн (сумарна виплата від операторів) + 6грн (сумарний розмір зовнішньої комісії) = 8,1 грн. Що для загальної суми платежів у розмірі 140грн, склало 5,7%. Тобто націнка на послугу (у нашому прикладі це 3грн на кожному платежі) і буде Другою частиною доходу.

Я постарався докладно викласти досить значимий момент всього бізнесу по прийому платежів. З-за того, що деякі сайти виробників і збирачів платіжних терміналів вводять в оману новачків, розповідаючи їм не зовсім коректну інформацію і клієнти телефонують нам і думають, що зможуть приймати платежі без комісії і їм будуть проводити виплати винагород в розмірі певної фіксованої суми - це не зовсім так. ЦЕ ДУЖЕ ВАЖЛИВО РОЗУМІТИ!

Рух грошей у системі прийому платежів. Наприклад, спочатку, для роботи терміналу, Ви внесли через касу банку на Балансовий Рахунок 1000грн (на Балансовому Рахунку знаходиться сума 1000грн). Клієнту необхідно провести платіж у розмірі 40грн на Life. І, припустимо, Ви вибрали комісію, при платежі до 50грн, рівну 3грн. Тоді клієнт вносить 43грн в термінал, з Вашого Балансового Рахунку списали 40 грн. на користь поповнення Life. Разом: в Купюроприймач знаходиться 43грн, з яких 40грн йде в рахунок оператора, 3грн - це Ваш "брудний" дохід, а на Балансовому Рахунку лежить вже не 1000грн, а 960грн. За підсумком місяця, Life зніме 0,4 грн, т. к. ставка за даним провайдеру йде 1%. Ця сума спишеться з Вашого Балансового Рахунку. Разом, чистий Ваш прибуток буде дорівнює 2,6 грн

Коли термінал прийме платежів на загальну суму 1000грн, він припинить роботу, з причини нульового балансу на Балансовому Рахунку (за умови, що у нас сума балансу дорівнює 1000грн). Припустимо, прийнявши платежів на 1000грн., термінал заробив 80грн. на комісії і тепер, в купюроприймач терміналу, знаходиться 1080грн. Щоб термінал продовжив приймати платежі, Вам необхідно буде вилучити 1080грн. з купюроприймача і віднести їх в касу банку наших партнерів (Приват, ПУМБ, Юнікредит і т. д.), здати виручку і через 20-30 хвилин гроші знову з'являться на Вашому Балансовому Рахунку, цей процес називається проведення інкасації. Т. о. спочатку вкладені 1000грн є оборотними засобами. А зароблені 80грн (Ваш дохід за рахунок комісії на платіж, розмір якої Ви виставляєте самостійно), Ви можете покласти на Балансовий Рахунок, тим самим збільшивши його з 1000 до 1080грн, або вилучити з терміналу і використовувати на свої потреби, залишивши в обороті тільки 1000грн (спочатку вкладених) - все робиться на Ваш розсуд.

За підсумком місяця, всі проведені платежі будуть підсумовуватися і буде проводитися підсумкове списання або донарахування прибутку, в залежності від фінансових ставок з боку провайдерів, який ми розібрали на початку статті.

 

 

13. Обслуговування терміналу і Ваші поточні завдання:

- Першочергове завдання, яка лягає на плечі власника терміналу – не зупинятися на досягнутому, а продовжувати пошук місць і розвиток мережі платіжних терміналів. В цьому ми Вам з радістю допоможемо, поділимося досвідом і тими тактиками, які допоможуть більш якісно проводити пошук місць для встановлення терміналу. За статистикою, 8 з 10 наших клієнтів, купують 5 і більше терміналів за перший рік роботи! А це означає, що цей бізнес має величезні перспективи розширення, а також це означає, що наша бізнес-модель, на порядок зручніше ніж та, яка використовується іншими учасниками ринку!!!

- Проведення інкасацій – це друга за важливістю завдання, яка лягає на плечі власника терміналу. Сенс цієї дії банальний - кругообіг грошової маси в бізнесі. Ви спочатку вносите кошти на балансовий рахунок, для роботи терміналу (в нашому прикладі 1000грн). Продали кодів поповнення на 1000 і заробили комісію 80грн., вилучили з купюроприймача 1080грн. Віднесли ці гроші в банк і поклали у вигляді виручки через касу (виручка здається через банки-партнери: Приват, ПУМБ, Юнікредит тощо). Тим самим, провівши поповнення балансу і давши можливість терміналу знову приймати платежі в межах тієї суми, яка лежить на балансі (у нашому прикладі це може бути,залежно від Вашого бажання, як 1000грн, так і 1080грн.). Реквізити для здачі виручки Ви отримаєте після реєстрації в системі платежів - кожному клієнту присвоюється унікальний ідентифікатор в системі. Як тільки ваш баланс рахунку в системі обнуляється, термінал припиняє прийом платежів. Основне завдання інкасацій – не дати терміналу зупинятися. Загалом, сенс в тому, щоб встигнути зробити інкасацію та занести гроші в банк до того, як відбудеться обнулення балансу на рахунку терміналу. Я рекомендую тримати на балансі таку суму грошей, яка дозволить проводити інкасацію раз на три-чотири дні, в ідеалі - раз в тиждень.

Баланс відстежується через кабінет моніторингу, а так само можна налаштувати інформування (у вигляді СМС, або ел.листи) про якихось критичних моментах (закінчилися кошти, термінал не на зв'язку тощо). Так само, передбачена можливість доступу з будь-якого мобільного пристрою (Android, iOs)

- Стежити за балансом на SIM-карті інтернет модему. Оскільки якщо баланс на карті закінчиться, термінал не зможе зв'язуватися з сервером, а відповідно проводити платежі. Рекомендую вибрати тариф з необмеженим трафіком і фіксованою платою в місяць, поповнити на рік вперед і забути про цю дію. Але поставивши собі нагадування в календарі, коли поповнити баланс знову. Термінал споживає в місяць близько 200-300мб інтернету. З цього, самого мінімального тарифного плану повинно вистачити не його роботу з лишком. Оператора SIM-карти для модему Ви вибираєте на свій розсуд (адже в кожному регіоні якість зв'язку у кожного оператора різні, як і тарифні плани).

- Стежити за наявністю термобумаги в принтері – про це Вам зможе підказати як сторінка моніторингу, так і візуальна перевірка під час інкасації. Зазвичай я рекомендую при придбанні терміналу взяти 3-4 рулону на кожен термінал (вони легко ховаються в корпус терміналу) і забути про необхідність придбання паперу, як мінімум на один рік.

- Раз на місяць Вам на електронну пошту буде надіслано акт звірки, в якому Ви побачите всі розрахунки за вашим витрат і додатковим нарахуванням від провайдерів. Після чого, на Ваш Балансовий Рахунок буде відбуватися перерахування (або списання з рахунку) коштів. Звичайно, це буде відбуватися в першу декаду місяця за попередній місяць роботи.

 

 

14. Працевлаштування інкасатором. Що мається на увазі і для чого воно може знадобиться?

Проводити здавання виручки в каси банків-партнерів може ВИКЛЮЧНО оформлений співробітник нашої компанії, тобто офіційно оформлений інкасатор. Для оформлення необхідно буде заповнити і підписати кілька документів. Працевлаштування відбувається за сумісництвом (тобто якщо Ви десь працевлаштовані офіційно, це ніяк не відобразиться на Вашому основному місці роботи). Це потягне за собою витрати з Вашої сторони на ЄСВ у розмірі 350грн. Кожен місяць з Вашого балансу буде списуватися 990грн, а на зарплатну картку перераховуватися 640 грн, тобто 350грн - це податки за працевлаштування.

Працевлаштування дозволить Вам здавати виручку у всіх банках партнерів, причому в деяких з них приймання виручки буде йти БЕЗ КОМІСІЇ! Т. к. здавання виручки через ПриватБанк, або ПУМБ буде коштувати 0,3%, але не менше 50грн. Так само не в кожному відділенні Приватбанку у Вас зможуть взяти виручку, якщо Ви не будете працевлаштовані (НБУ ввів заборону на здачу виручки через не оформленого працівника).

Чи можна НЕ ОФОРМЛЯТИСЯ? Можна! Цей варіант Вам більш докладно зможе розповісти менеджер вже на завершальних етапах операції. Разом:

- Якщо не оформлятися - здавання виручки через відділення Приватбанку, з витратами 0,3% (але не менше 50грн), з застереженням на те, що касир буде мати право відмовити в прийомі готівкових коштів.

- Якщо оформлятися - Здача виручки в будь-банк партнер (включаючи ПУМБ і Юнікредит і т. д.) безперешкодно. Здача в деяких банках партнерах - БЕЗ КОМІСІЇ! Доп.витрати на податки - 350грн.

Підвівши підсумок, можна вивести наступне рішення: якщо у Вас відбувається здача виручки не частіше ніж 7 раз в місяць і сума обороту за місяць не перевищує 100.000 грн., то Ви сміливо можете використовувати нашу альтернативну схему, без працевлаштування. А так як я рекомендую здавати виручку раз у 3-7 днів (це 4-10 інкасацій), то більшості наших партнерів, на старті, підійде варіант співпраці без працевлаштування.

 

 

15. Прибутковість бізнесу і його витрати

Найцікавіше в бізнесі – це процес і, звичайно ж, прибуток. Що стосовно процесу, думаю в голові у Вас вже вималювалася чітка загальна картина, а тепер, щодо прибутку... Ваш прибуток буде складатися з комісії, яку Ви заробляєте від платежів. У житті це буде виглядати так: поповнили рахунок на 1000 грн., продали кодів поповнення на 800грн (наприклад: 800 грн. собівартість кодів поповнення + 50 грн. Ваша комісія). Віднесли ці 800 грн. у вигляді торгової виручки в касу будь-якого відділення наших банків-партнерів. Ці 800 грн. надійшли на баланс в системі протягом 20 хвилин. Потім знову обернули і т. д. Що робити з 50грн, це Ваша справа - хочете збільшити оборотні кошти покладіть їх на балансовий рахунок, це дозволить рідше робити інкасацію і бути впевненим в більш тривалій роботі терміналу без Ваших візитів до нього. Хочете вивести з бізнесу 50грн і зафіксувати прибуток - будь ласка, Ви можете це зробити.

Контролювати стан терміналів, рух коштів та дохідність (за день, тиждень, місяць і будь-який інший період) Ви зможете через кабінет моніторингу, до якого будуть підв'язані всі Ваші термінали. За підсумками місяця, Вам на електронну пошту буде надіслано акт звірки, про який писалося в 11 пункті.

 

 

16. Якщо щось зламалося...?

- У разі такої ситуації, що Ви приходите до терміналу, а він, з незрозумілих причин, не працює. Перше, що необхідно зробити, це перевірити наявність живлення в електромережі, наявність коштів на сім-карті модему, наявність стійкого сигналу зв'язку даного оператора саме в тій точці, де стоїть термінал (подивитися навіть на телефоні рівень сигналу, якщо у Вас однакові оператори). Якщо все нормально, значить, Вам необхідно зателефонувати в службу технічної підтримки і, в телефонному режимі, описати суть проблеми, як почалася і що відбувається. Вас повинні будуть проконсультувати з приводу того, як вирішити дану проблему і що може бути за причини, щоб у майбутньому цієї проблеми не виникало.

- Якщо ж, служба підтримки тих, говорить про те, що проблема не пов'язана зі збоєм програми на терміналі, значить, швидше за все, це проблема в комплектуючих. На цей рахунок у Вас буде гарантійний талон, в якому вказані телефони служби тех. підтримки нашого складального цеху і техніків, які відповідають за комплектуючі терміналу. Набираєте його і визначаєтеся з поломкою конкретного вузла терміналу (модем, купюроприймач, термопринтер, комплектуючі комп'ютера тощо). Якщо Вашими спільними зусиллями полагодити даний сайт не вдається, Вам необхідно буде відправити поламаний вузол до нас в офіс (через нову пошту). Після його діагностики виноситься вердикт щодо методів ремонту або заміни (по гарантії або не гарантійний випадок) і відправляється до Вас назад. Гарантія поширюється як на нові вузли терміналу, таки на б.у.-шні. Гарантійний строк становить 6міс. Так само ми проводимо післягарантійний ремонт. Так що, можете не переживати, що після закінчення гарантійного терміну ми відмовимо допомоги з ремонтом комплектуючих.

Но, данные поломки случаются крайне редко, т.к. мы рекомендуем своим клиентам не экономить на приобретении оборудования и, тем самым, ограждая Вас от таких вот ситуаций. Ведь во время работы терминала Вы тратите средства на оплату аренды и при этом ничего не зарабатываете.

 

 

 

Эти 16 шагов, отделяют Вас от интересного и прибыльного бизнеса по приему платежей от населения, через терминалы самообслуживания. Для более подробной консультации звоните, или пишите. Мы, с удовольствием, ответим на все Ваши вопросы и поможем начать зарабатывать.

 

С уважением, руководитель проекта

Гапоненко Михаил Витальевич

 

 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner