Продавець KioskPAY - Платіжні термінали. Термінали оплати. Бізнес під ключ розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
33 відгуків
КАК запустить и строить терминальный бизнес правильно!?ОТВЕТ ЗДЕСЬ
ул. Короленко, 1, Дніпро, Україна
+380 (98) 008-27-88
+380 (50) 208-88-85
KioskPAY - Платіжні термінали. Термінали оплати. Бізнес під ключ

09. На терміналах. Технічні переваги наших терміналів.

09. На терміналах. Технічні переваги наших терміналів.

Наша компанія існує з самого початку розвитку термінального бізнесу на Україні. З урахуванням досвіду, бажанням оцінювати потреби клієнтів і можливістю їх втілювати в життя, ми можемо запропонувати нашим партнерам унікальне поєднання зручності і повного контролю над мережею. Цього ми досягаємо за рахунок власного штату розробників. Більш детально переваги процесингу нашої компанії описані нижче. Тут Ви знайдете відповідь на питання: "Чим наші термінали відрізняються від інших учасників ринку?" і зрозумієте, чому саме наше З, дозволить збільшити прибуток з Вашого терміналу. Підключаючись до нас, Ви отримуєте:

 

1. Linux (захист від вірусів + безпека в правовому відношенні, або істотне скорочення витрат на придбання ліцензійної windows), з досвідом використання в терміналах більше 5ти років ― гарантія стабільності і гнучкості. Т. о. ЗА наше стане на термінал з будь-якою начинкою;

2. Так само є можливість поставити на Windows. Це перевірена десятиліттями операційна система. ЗА побудоване на середовищі Windows має більш ніж 8-річний досвід експлуатації, що говорить про його надійності, стабільності і перевірену часом стійкість до збоїв. Його можна рекомендувати на абсолютно будь-яку модифікацію терміналу і не боятися конфліктів сумісності та інших факторів, тормозащих розвиток Вашого бізнесу. Дане постійно модернізується і поліпшується, щоб повністю відповідати вимогам часу даного бізнесу. І все ж, ми настійно рекомендуємо використовувати Linux, так як воно має переваги в більшій стабільності і меншою ресурсоємності.

3. Простота розгортання системи на терміналах – вставивши флешку, система автоматично підтягує необхідне обладнання і програмує його в системі.

4. Власна платіжна система, що зменшує витрати, які, як правило, лягають на власника терміналу і зазвичай становить 0,1%, або 5коп. за платіж.

5. Активне включення і розширення банківського сектора (кілька ексклюзивних банків – знаходяться на стадії завершення переговорів) – більшість банків працює без обмеження зовнішньої комісії. Серед банків-партнерів варто виділити такі як: Приват Банк, чи Райфайзен Банк Аваль, Дельта Банк, Банк "Русский Стандарт", "Платинум Банк" і багато інших. Всього підключено більше 30 банків, і їх список, за необхідності, зростає.

6. Величезний перелік підключених послуг. Всього в системі налічується більше 8000 провайдерів і постачальників послуг. Так само, варто відзначити швидке включення будь-якого місцевого провайдера (2-4 тижні). Наявність повноцінного відділу роботи з провайдерами (4 окремих менеджера), що однозначно позначається на умовах і швидкості підключення нових постачальників послуг ― швидкість закладу 20-40 провайдерів в місяць.

7. Можливість розміщувати рекламні банери на основному моніторі, змінювати і доповнювати існуючі. Це дозволить без додаткових капіталовкладень в устаткування (купівля другого монітора), заробляти на продажу рекламної площі. А так само – рекламувати свої товари або послуги.

8. Гнучка можливість налаштування переліку провайдерів на головному екрані та комісії (навіть, за часом доби) самостійно. Тобто, на сьогоднішній момент, у нас найвищі адміністративні права для дилерів, які дозволять максимально гнучко налаштувати кожен, окремо взятий, термінал або мережу в цілому, без звернення до нас в офіс. Відстеження роботи терміналу можлива через пристрій на Android і Apple

9. Відсутність прихованих платежів і утримань – вся система звітності працює в режимі онлайн і дозволяє відстежити будь-які платежі і нарахування. Ми націлені на прозоре взаємовигідну співпрацю! Ваша прибуток нараховується на баланс і тим самим збільшує оборотні кошти – що створює додаткову фінансову підтримку при незапланованого збільшення обороту.

10. Реалізована функція «Поповнень банківських карт (Visa/Master) в online-режимі» з миттєвим зарахуванням на карту клієнта, а так само функція «Універсальна оплата» (поповнення на будь-який рахунок, відкритий у будь-якому банку за реквізитами одержувача).

11. Можливість зарахування здачі від поповнення на мобільний телефон клієнта або на користь благодійності (дана функція на сьогодні реалізована ще тільки у Приватбанку) ― це зробить більш зручне обслуговування у вашому терміналі. Ми відмовилися від кодів здачі, які плутають клієнта, на користь більш зручного функціоналу.

12. Вибір провайдера мобільного зв'язку відбувається автоматично, самим терміналом з коду оператора. Це зручно, коли йде поповнення літніми людьми телефону, і іноді вони не пам'ятають провайдера мобільного зв'язку. Система налаштована так, що вона автоматично визначить провайдера і зробить зарахування на потрібного провайдера

13. Функція "Особистий кабінет платника" ― дозволить клієнту, ввівши свій номер телефону, потрапити в кабінет попередніх платежів. Дана функція раніше була реалізована тільки на терміналах Приват Банку, зараз вона доступна для Вас. Ця функція дуже важлива, оскільки вона:

  • Економить час клієнта
  • Виключає введення помилкових даних
  • Виробляє лояльність з боку споживача і прив'язує клієнта саме до Вашого терміналу, що важливо в тих місцях, де стоять по три-чотири терміналу в одному місці

14. Функція "Кошик платежів" – дозволить клієнту оплатити однією купюрою кілька послуг. А так само прошу врахувати, що даний функціонал володіє високим ступенем юзабіліті – тобто їм користуватися дуже зручно, що вкрай важливо, з точки зору простоти і швидкості роботи з терміналом. Цей функціонал реалізований лише в системі Приват24. Т. о., працюючи з нами, Ви виділяєтеся на тлі конкурентів, все більше і більше.

15. Можливість налаштувати особливу комісію постійним клієнтам, які користуються функціоналом особистого кабінету на терміналі. Це ще більше зміцнить прихильність клієнтів до Вашого терміналу, зробивши його більш затребуваним. А так же, це буде стимулювати клієнтів збільшувати чек від покупки, адже вони з кожним разом все більше і більше буду перейматися функціоналом особистого кабінету, розуміючи, наскільки це зручно і швидко.

16. Унікальні і зручні функції особистого кабінету моніторингу:

  • Робота навіть через браузер телефону/планшета;
  • SMS або E-mail інформування, про критичні події на кожному, окремо взятому, терміналі ― Немає необхідності постійно перевіряти моніторинг;
  • Баланс sim-карти модему можна подивитися в кабінеті моніторингу (немає необхідності виймати карту з модему, щоб подивитися баланс на рахунку);
  • Різні графіки платежів за днів/тижнів/місяців і т. д. Це додасть наочності до сухих цифр і дозволить виділяти важливі моменти в побудові прибутковості від мережі терміналів;

ПЛЮС: готовність впроваджувати інші функціональні доопрацювання, запропоновані нашими партнерами, за рахунок має власного штату програмістів.

17. Можливість переглядати статистику знаходження терміналу на зв'язку за вибраний період часу, а не лише в реальному часі, що дає можливість відстежити наявність «випадінь» терміналу від зв'язку – це вкрай важлива функція, яка дасть можливість зрозуміти одну з причин чому не йдуть платежі як очікувалося і приймати заходи.

18. Система кредитування роботи термінальній мережі. Гнучка система овердрафтів. Овердрафт нараховується на суму використаних коштів за мінімальною на сьогоднішній момент ставкою. Так само, для великих клієнтів, є можливість отримання овердрафту відразу ж після реєстрації у розмірі 10% від обороту.

19. Можливість розмежування прав доступу до особистого кабінету (зручно, коли мережа обслуговується інкасатором, а не особисто Вами і Ви хочете приховати від працівника свої фінансові потоки, а так само обмежити його повноваження в адмініструванні мережі) ― більш глибокий контроль свого бізнесу.

20. Витрати на одного інкасатора в місяць становлять близько 150грн/міс. Для великих мереж, де працює штат з декількох інкасаторів, є механізми оптимізації витрат по даній статті.

21. Здача торгової виручки через будь-яке відділення Приват Банку або Банку Аваль. Зарахування на баланс відбувається автоматично, протягом 20 хвилин. Так само, є ряд банків-партнерів, які приймають виручку БЕЗ КОМІСІЇ.

22. Спеціальні програми для придбання терміналів у розстрочку для наших діючих партнерів.

23. Можливість продажу кодів поповнення через програми на телефоні або комп'ютері. В арсеналі програмних продуктів є на переносні пристрої Apple і Android. А так само на комп'ютери з встановленим Windows. Це дає можливість максимально використовувати можливості точок продажів і мінімізувати витрати на впровадження цієї послуги у себе на точках.

24. Спеціальні умови по тарифах для партнерів, у яких оборот перевищує 1млн/грн міс.

25. Можливість працювати як під документами Вашого ПП (працюємо як з 3-їй, так і з 2-ою групою оподаткування), так і під нашими документами, тобто без оформлення у податкових органах з отриманням прибутку в повному обсязі (виплати проводяться на баланс в системі після утримання податків і зборів), т. о. Ви отримуєте повне бухгалтерське супровід. І прибуток Ви зможете забирати, шляхом вилучення грошей з терміналу. Більш детально цей момент описаний у 2-му пункті статті №3.

26. Служба технічної підтримки, яка вирішує питання з проблемними платежами Ваших клієнтів. Працює з 08:00 до 21:00, 7 днів в тиждень. По телефонам 0800... (безкоштовно зі всіх мобільних).

27. Проекти з надання площ для терміналів у найбільших мережах роздрібних продажів по всій Україні. Це дає нашим клієнтам можливість орендувати площі в високовідвідуваний точках на ексклюзивних умовах.
 

В даному переліку описана тільки мала частина того, чим ми є більш прийнятними в плані зручності роботи та більш глибокого контролю над своєю мережею терміналів, ніж існуючі пропозиції на ринку України. Тим самим сприяючи гармонійному росту мережі, а відповідно і її прибутковості. Телефонуйте! І ми обговоримо всі питання, що цікавлять Вас...

 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner